poniedziałek, 8 kwietnia 2013

Całość kłótni z The Wanted


Tom: ''Mówisz o nas nawet na własnych koncertach. Jesteś aż tak zdesperowany, ze nie dostałeś się do tego zespołu?''

Lou: ''Kumplu, oboje wiemy, ze nie marnowałbym czasu na przesłuchania do Twojego zespołu. Rozśmieszasz mnie tym swoim ' bad boy'skim' usposobieniem''

Lou: ''Bad Boy na całe życie''

Lou: ''@Tom, mój idol.''

Tom: ''Byłeś zbyt zajęty imponowaniem sędziom tym (inny link do audycji Lou ale ja dam ten) http://www.youtube.com/watch?v=wGKTe8D9TWk''

Lou: ''Oh, oh Tom z The Wanted: Moje nieudane przesłuchanie w X Factorze rozbroiło mnie. (link do przesłuchania Tom'a)''

Tom: ''Tak, Louis Ja nie muszę dzwonić do producentów i błagać o zaśpiewanie swojej ścieżki przed przyjaciółmi' ''

Lou: ''Interesujące,ze musisz zabawiać swoich licznych obserwujących kłamstwami. Myślę,ze jesteś największa ciotą na twitterze.''

Lou: ''może chcesz nagrać piosenkę, na ścieżkę dźwiękową naszego filmu?''

Tom: ''Chciałbym nagrać piosenkę na ścieżkę dźwiękową filmu ' Słabe dziewczynki 3'''

Liam: ''Hey Tom, porozmawiajmy o twoim niesamowitym śpiewaniu. Twoje niesamowite dźwięki przedziurawiają moje uszy każdą nuta.''

Lou: ''@Tom niezły pomysł. Moze @Max zapyta Lindsey?''

Lou: ''PS Tom ciesz się tym napięciem''

Tom: ''Cieszyłbym się jeszcze bardziej, gdybyś przyszedł czysty''

Louis:'' Spędzasz dużo czasu na TT. A gdy dochodzi do spotkania twarzą w twarz jesteś jak mała dziewczynka. Dobranoc.x''

Jay: ''Drogi @Louis_Tomlinson , Prosze przestać wspominać o nas na swoich koncertach. My nie bedziemy wspominac o was i myślę,ze to czas by pozwolić zdechłemu psu leżeć. Twój pasywno-agresywny styl mówienia sprawia, ze się płaszcze i życzę sobie, być prędzej mówił bzdury o swoich współpracownikach by mówili zgodnie z prawda albo w mniejszości z nimi bądź cicho. Nie jestem pewien co się stało z nami, odkąd byliśmy w X Factorze ale zrobiłeś zniewalające postępy w byciu przereklamowanym, aroganckim i nie wspominającym o nieszczerości ludzi wokół siebie(o 1D). Twój szokujący brak talentu będzie zapomniany przez pokorna i 'no-strings-attached' przyjaźń pomiędzy zespołem.''

Lou: '@Jay'To byłby niesamowity wgląd do twojej nowej książki. Musiałeś być pilnym uczniem. Nie zapominaj,ze to wy zaczęliście!

Dziewczyna Tom'a: ''Louis spędza więcej czasu na tweetowaniu do Toma niż do jego ' zasłużonych' fanów.''

Eleanor: #NIPSLIP (chodziło o to, że dziewczyna Tom'a miała kiedyś sukienkę gdzie widać było jej sutek)

Dziewczyna Tom'a: ''Eleanor oh, biedna. Chciałaś zobaczyć więcej.''

Eleanor: ''Myślę,ze wszyscy widzieli już wystarczająco za pierwszym razem. Następnym razem załóż coś, co zakryje cie odpowiednio.''



______________________________________________________________________
Hhahahahha LiLo mnie rozwalił xD

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz