poniedziałek, 8 kwietnia 2013

Wczorajszy #askliam


ASK LIAM ! - tłumaczenie

Fanka: Czy kiedykolwiek googlowałeś swoje imię?
Liam: haha od czasu do czasu

Fanka: Ulubione wspomnienie z chłopcami?
Liam: Przejście do występów na żywo w X Factor :)

Fanka: Masz teraz na sobie skarpety?
Liam: yeaaaah ( tak)

Fanka: Lubisz Pringles? ( chipsy)
Liam: tak, once you pop you cant stop (te chipsy mają taką reklamę, że nie możesz przestać jeść, brać następnego)

Fanka: Co wolisz, niedźwiedzie polarne czy koniki morskie ?
Liam: Niedźwiedzie polarne

Fanka: Twoje ulubione jedzenie?
Liam: Pizzaa

Fanka: Wiesz że mam 100% na teście do którego kazałeś mi powtarzać?
Liam: Genialniee

Fanka: Dlaczego robisz ask Liam gdy odrabiam pracę domową?
Liam: Przepraszaaam

Fanka: Czy wrócicie kiedykolwiek do Brighton (miasto w Anglii)
Liam: Mam nadzieję, że tak :)

Fanka: W przyszłym tygodniu mam swoją pierwszą lekcje jazdy, jak myślisz ilu ludzi potrącę?
Liam: mam nadzieję, że nikogo ha :)

Fanka: Jaka jest jedna rzecz bez której nie możesz żyć?
Liam: Loki :)

Fanka: Jeśli Batman szedłby naprzeciwko Ciebie, co byś zrobił?
Liam: Przytulił go :)

Fanka: W jaki sposób udało ci się ściągnąć w dół spodnie Harry'ego jak są tak obcisłe?
? Liam: Myślę, że to było po prostu szczęście :)

Fanka: Wyzywam cię, żebyś zmienił swoje imię i nazwisko na batman payno
Liam: Może pewnego dnia podejmę się tego wyzwania, haha :)

Fanka: Czy mogę dostać wirtualny uścisk?
Liam: uścisk :)

Fan: Jaka jest Twoja najlepsza rada? Mam przesłuchanie w tą sobotę w Birmingham do XF
Liam: Zachowaj spokój, rób swoje i uwierz w siebie :) powodzenia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz