niedziela, 27 października 2013

Niedzielny wieczór na wesoło

#SUCHARTIME

1.Co najchętniej noszą Harry i Louis? ... poLarry ;D #LarrySuchar
via.@Meloudly

2. Ktoś: Jak mówi do ciebie twój chłopak?
Ja: Fan. #truestory

3.  Mój chłopak ma na imię Liam, ale woli kiedy mówią na niego Louis, moi rodzice nazywają go Niall,dla znajomych to Harry,a ja nazywam go Zayn.

4. Kochany Święty Mikołaju. Chcę: Zayna od mamy, Liama od taty, Harry'ego od babci, Nialla od dziadka, a sam od siebie dorzuć Louisa.
via. @officialklaudd

5. *podczas lekcji myślę o 1D*
Nauczyciel: Kto jako pierwszy stanął na księżycu?
Ja: Niall Armstrong!
Nauczyciel: Neil, nie Niall!

6. *PO KONCERCIE 1D W PL* WIADOMOŚCI ZE ŚWIATA: ZESPÓŁ 1D ZAGINĄŁ. JA: I JAK CHŁOPCY? PODOBA WAM SIĘ MOJA PIWNICA? "

7.  *u królowej*
 Liam: to zaszczyt panią poznać.
 Niall: ma pani ciastka?
 Louis: piękna suknia królowo.
Zayn: lubi pani tatuaże?
Harry: da mi pani swój numer?

8. Ktoś: Mój chłopak najlepiej wygląda w rurkach.
 Ktoś: Mój chłopak najlepiej wygląda w dresach.
 Ja: A mój najlepiej wygląda w HD na youtube.

9.
Ja: One Direction jest  fywheafghse.
Ktoś: Co?
Przyjaciele: Co?
Nauczyciel: Co?
Obama: Co?
Kosmici: Co?
Directioner: OMG! WIEM!

10. Kochane One Direction - chcecie zostać moimi chłopakami? Oddychaj na tak, poliż łokieć na nie.
via. @ACADEMY_OF_LOVE

11. KIEDY BYŁAM MŁODSZA BAŁAM SIĘ ,ŻE POTWORY PRZYJDĄ GDY BĘDĘ SPAĆ. TERAZ BOJĘ SIĘ,ŻE ONE DIRECTION ZROBI TWITCAMA XD
via. @ACADEMY_OF_LOVE

12.  Zazdroszczę Niallowi, Harremu, Zaynowi, Liamowi i Louisowi, że spędzają czas z Niallem, Harrym, Zaynem, Liamem i Louisem.














Brak komentarzy:

Prześlij komentarz