środa, 23 października 2013

Po długim, bardzo czasie...

Cześć! Może już o mnie zapomnieliście. To ja...Alicja. ;D

Także...na blogu działam ja i Horankowa.
Bardzo Was proszę...komentujcie. 
Chcę tak jakby znowu zacząć tego bloga prowadzić. 

Ja będę tu od newsów, bo i tak siedzę prawie cały dzień na pieprzonym facebook'u, a Horankowa od imaginów.

Musicie nam pomóc na nowa stworzyć na tym blogu ten klimat...Dużo osób, dużo odwiedzin, wasze szczęście, zachwyt itd. xd 

Także na początek, słyszeliście 16 sekundowe Story Of My Life?
Dla tych co nie słyszeli... 




Oraz...
Fanka zapytała dziś Zayn'a podczas próby dźwiękowej o to w jaki sposób poprosił Perrie o rękę, odpowiedział, że zorganizował kolację na zewnątrz domu w swoim ogrodzie i wieczór filmowy. Zaprosił mamy i najbliższych przyjaciół. Oświadczył się w ogrodzie gdy byli sami, a reszta bliskich w domu.

Ok, to tyle na dziś. A od jutra na bieżąco nowe newsyyy! ;D Mam nadzieję, że chociaż trochę się cieszycie z mojego powrotu xd Nie zawsze będę miała czas np. ostatnio od 15:00 do 19:00 robiłam lekcje, ale to postaram się nadrabiać xx

2 komentarze:

  1. Cześć :) Ciesze sie, ze będziesz już teraz na blogu :) Szykuję właśnie imagina o Harrym (Halloween, częściowy) ale mam problemy z internetem... :( Nie wiem kiedy go dodam :( /Horankowa♥

    OdpowiedzUsuń