sobota, 24 listopada 2012

Zayn rozpoczyna wojnę z Maxem z The Wanted



Z jakiegoś powodu Zayn postanowił wysłać Maxowi tweet któy bardzo dotchnął Maxa .
Wojna na TT rozpoczęła się już 20 listopada kiedy Zayn odpowiedział na tweet Maxa :

Max : Ja i wprowadził się bałagan pic.twitter.com/bRb9yzmF 

Zayn : @MaxTheWanted maniakiem .

Początkowo wszystko wydawało się być po prostu trochę przekomarzania, ale po Zayn odpowiedział innym Tweet Maxa, ponownie nazywając go "geek", rzeczy, począwszy od robienia pogorszeniu:



Max: 
"@ zaynmalik to znaczy, że jestem" w "?
Zayn: 
"@ MaxTheWanted Nie jestem pewien, dlaczego wciąż mówi do mnie kolega rozmowa skończyła się, gdy zadzwoniłem ci maniakiem".
Zayn: 
"@ MaxTheWanted ps wyświetlacz, jak to, ile jesteś wannabe:) "

Później w kłótnię wdał się jeszcze Tom
Tom: 
"@ zaynmalik @ maxthewanted myślę" 1 paski "dostał w swoje majtki w bro Twist"
Zayn: 
"@ TomTheWanted kolego gdybym miał twarz jak twoje włosy będą ostatnią rzeczą, którą mam się martwić:) "
Atrakcje następnie nasiliły się jeszcze bardziej, gdy wojna Twitter rozruchu schodzili właściwe!
Max: 
"@ zaynmalik nie jest to bardzo miłe. Właśnie zaczyna się tak jak Ty i Twoje RNB przeboje ".
Tom: 
"Bradford Bad Boi" pic.twitter.com/19WWYRmg
Zayn: 
"@ TomTheWanted @ MaxTheWanted niech nawet nie rozpocząć rozmowy głosowe chłopców zdolność;) chciałbym porozmawiać biec mimo prób "
Max: 
"@ zaynmalik cieszyć próby. Pobyt poza pąk ... To sprawia, że wyraźnie u zepsuty. "
Wtedy Zayn wysłał Twitter Tweet która wysłała do przeciążenia, a zakończył się obracając się światowym trendem, z Directioners skaczących z tyłu to wszystko do trendu # Replace1DLyricsWithChlamydiaBoy
Zayn: 
"@ MaxTheWanted Alright chłopiec chlamydia;) "
Max: 
"@ zaynmalik mów, że jesteś bez problemów bezpieczeństwa w Nowym Jorku 8 .. Jedyny problem jaki mam z ciebie żarty gówno. Dorośnij syna. "
Zayn: 
"@ maxthewanted id miłość kurwa się, do zobaczenia w Nowym Jorku Big Man ha u klauna"

Wydaję się ze Zayn właśnie rozpoczął walkę pomiędzy 1D a The Wanted  . Directioners co o tym sądzicie ?



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz