sobota, 13 lipca 2013

Liam na tt

Podczas koncertu w Detroit kilka osób trzymało kartki/plakaty z dość niemiłymi słowami, które były skierowane do Liama. Chłopak je zauważył i widać, że dość przejął się tym wszystkim, więc postanowił napisać twitlongera:

"Cześć wszystkim!
Widziałem dziś kilka słów o mnie, były one dość przykre. Nie wiem co się stało ale mam nadzieję, że jestem dla was dobry i mam nadzieję, że wiecie jak bardzo wdzięczny wam jestem, że zrobiliście dla nas to wszystko, bo ja naprawdę nie mogę uwierzyć jak szczęśliwy jestem, że mogę tu być. To niesamowite, że stworzyliście dla nas to wszystko. Żaden z nas nie wierzy, że możemy robić to codziennie, a to wszystko dzięki wam. Spędzacie czas, aby nas rozpowszechniać, jesteście tak oddani i wydajecie wszystkie pieniądze próbując udać się na nasz koncert.
Dziękuję wszystkim, którzy do teraz tu byli (*na koncertach), każda widownia była niesamowita i naprawdę trudno wybrać najlepszą.
Tak jak już mówiłem, mam nadzieję, że wszystko jest okey. Wiem też, że wielu osobom może się to nie podobać i mogą się czuć troszeczkę niedocenieni, ale nie możemy wychodzić i spotykać się z wami zbyt często, chciałbym, aby to było łatwiejsze. Naprawdę doceniam to, że zmieniliście moje życie i nie wiem jak mam wam za to dziękować. Mam też nadzieję, że z czasem będzie lepiej.
Kocham Was..."

Odpisał też paru fankom.

Fanka: "omg, Liam, wszyscy cię tutaj kochamy, nie powinieneś czuć się źle!"
Liam: "Wiem, ale czasem tak jest, bo naprawdę nie rozumiem jak się tutaj dostałem i nigdy nie chciałem, abyście sądzili, że braliśmy was za pewnik."

Fanka: "Dlaczego myślisz, że jesteś niedoceniony? Liam, my tak bardzo cię kochamy, nawet nie masz pojęcia. Nie czuj się źle ze sobą!"
Liam: "Nie to miałem na myśli, chodzi o to, abyście to wy nie czuli się niedocenieni xxx"

Liam napisał też tweeta, że chłopcy naprawdę nie chcą, aby ich fani czuli się niedocenieni, bo doceniają trud jaki w to wszystko wkładają.

Fanka: "Nie czujemy się niedocenieni, Li! To słodkie i miłe, że tak bardzo zależy ci na tym jak się czujemy, naprawdę. Kocham cię, na zawsze. :)"
Liam: "Oczywiście, że dbamy o to jak się czujecie xxx"

Ashton Irwin (z zespołu 5SOS) napisał do Liama:
"Jesteście niesamowici dla wszystkich fanów, naprawdę jedni z najbardziej niezwykle epickich kolesi kiedykolwiek! :)x"

Siostra Liama, Ruth, również zabrała głos w tej sprawie.
Gdy wstała zobaczyła twitlonger Liama, słowa ją zabolały, bo dzieciak tęskni za domem, naprawdę czasem mu źle, czuje to wszędzie, a teraz jeszcze musi odczuwać nienawiść. Ruth napisała, że gdyby Ci ludzie, którzy zrobili i trzymali te plakaty na koncercie, zrozumieli pod jaką presją są chłopcy i z czym muszą się zmagać. Czuje się źle, że musiała oddać brata na tyle miesięcy, tęskni za nim codziennie, a niewielka ilość ludzi sprawia, że Liam czuje się źle. Dodała, że wie ile miłości płynie do Liama, ale to frustrujące, że kiedy jest w pracy musi widzieć negatywne reakcje, mimo, że jest oddany przygotowaniom do show, co noc niepokoi się tym czy wszystkim koncert się spodoba, czy spełni wymagania fanów. Ruth napisała, że dobrze wie iż Liam zawsze będzie przez jakąś część ludzi nienawidzony, ale teraz stało się to w niewłaściwym czasie, Roo uważa, że jej brat potrzebuje teraz kilku porządnych tulasów.
Na koniec dodała:
"Ale dziękuję wszystkim, którzy go kochają i sprawiają, że jego dni są udane dzięki waszym pięknym, uroczym rzeczą, które mu mówicie. Wiem jak bardzo on Was kocha. :)xx"

Ruth odpisała też jednej fance.
Fanka: "Nie rozumiesz naszej miłości do Liama, moglibyśmy sprzedać nasze rodziny, aby go uściskać, a ci źli ludzie to nie są prawdziwi fani."
Ruth: "Rozumiem ponieważ Liam jest najlepszym bratem ever! x"

Wzruszające, prawda? :')

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz