poniedziałek, 3 czerwca 2013

Dzisiaj

Liam odpisał dziś na TT kilku fanom :


Tł.: 'Fanka: Wydałam £500 na bilety na trasę #wherewearetour2014, widzimy się tam! #VIP!
Liam: Do zobaczenia'

'Fanka: Mam test z psychologii w środę, życz mi szczęścia:(
Liam: Powodzenia'

Niall także dosyć często odwiedza Swojego TT :



Tł.: 'Teraz nie wrócę do domu przed długo czas! Będę tęsknił za rodziną i za kumplami!
mam bardzo ograniczony czas z nimi! Ale #TMHT wybiera się do Meksyku!'
'Kiedy wracam do domu, jest jakbym nigdy go nie opuścił! To miasto jest świetne! Kocham Mullingar!'
'Spędziłem parę pięknych dni w domu! Świetnie było zobaczyć wszystkich ludzi których nie widziałem od lat! Dobrze się bawiłem'

Ostatnio Liam zaprosił do Swojego apartamentu w Londynie Swoich znajomych ;) Mamy kilka zdjeć które wstawili (jak wygląda jego mieszkanie) :


A także co zrobili Jego przyjaciele z Jego ścianą :


Kumpel Liama - Tom napisał: 
'Spójrzcie na to. Liam dał każdemu z nas podpisaną butelkę Cristal. Co za klasa' 


Harry i Preston (ochroniarz) rozmawiając przez wideo-rozmowę z córką Prestona :


Liam był dziś w Zoo w Londynie poniżej zdjęcie z fanami :) 


Mamy także kilka zdjęć z fanami :

No i wiecznie imprezowy Liam odwiedził Funky Buddah :

A na sam koniec mam dla Was wspaniałe zdjęcie kochającego się rodzeństwa (tak jest to możliwe) Gemma i Harry ;) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz