wtorek, 4 czerwca 2013

Newsy

Zayn ma swoje konto na Vine (aplikacja)




Niall dodal dziś post na facebooka, pyta sie jak maja sie jego seksowni fani. Napisal tez, ze siedzi i odpoczywa na sloncu! :)
"Yo ! What's up sexy fans ? What's goin on? Just chilling at the mo in the sun! Beautiful day! Nialler x"

Niall dziś na Twitterze:

Marvin Humes: słońce dziś daje.. jest wtorek za wcześnie na grilla?
Niall: nigdy nie jest za wcześnie!

"Yo! Co tam seksowni fani? Co słychać? Właśnie relaksuje się na słońcu! Piękny dzień!"

"Wróciłem wczoraj wieczorem! Wskoczyłem na moje łóżko i je złamałem! Więc musiałem spać na kanapie!To nie była moja najlepsza noc"

"Patrze wasze odpowiedzi na tweeta o łóżku! Jesteście szaleni! ahaha! Nie ma żadnego nieseksualnego tweeta! #szaloneskurczybyki (to grzeczniejsze tłumaczenie)

"hahah trends! Jesteście bardzo szaleni! #szaloneskurczybyki"

"Przy okazji! Widzieliście nowy teledysk 5SOS do singla "try hard"? Jest świetny! Bardzo zabawny!" http://bit.ly/15xZThf

*zacytował fankę*
"@malikyourface_ Niall chce zmienić nazwę fandomu na #crazymofos"
dopisał: "zróbmy to!"

Fanka: Uważasz że jesteśmy #crazymofos  ? xx"
Niall: Tak, jesteście szaleni! ale my też!

Fanka: Niall powiedział wszystkim aby nazywać nas crazy mofos nie directioners
Niall: może wy powinniście wymyślić nazwę!

"Więc to teraz podtrzymuje mój materac #zupełnienic" + zdjęcie



Harry i Sarah Chelsom (znajoma rodziny) w Holmes Chapel - 02.06.13


Harry na otwarciu galerii sztuki Loughran w Londynie 03.04.13



Zespół Jetlag (@JetlagOficial) zagra jako support podczas dwóch koncertów w Meksyku (tj. 8 i 9 czerwca)
Od 13 czerwca supportem będzie ponownie zespół 5 Seconds of Summer


Perrie dostała wczoraj ten plakat od fanki w USA



Liam dziś z fanką w Londynie
04.06.13



Harry za kulisami - Manchester - 15.03.13



Niall dziś z fanem w centrum handlowym Westfield w Londynie
Zdjęcie



Liam, Niall, Louis - urlop od 27 maja 2013










Liam na koncercie Alicii Keys 31.05.13



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz