poniedziałek, 24 czerwca 2013

Modest!, Larry i te sprawy...

Na początek mówię wam, że jestem BARDZO SZCZĘŚLIWA, bo logo MODEST! ZNIKNĘŁO Z OFICJALNEJ STRONY 1D! !!!
SOOOOOO HAPPYYYYYYYYYYYYYY !




No i druga sprawa.

 To pojawiło się w sieci  http://logs.omegle.com/980ef21  
Poniżej tłumaczenie przez Larry Stylinson Poland.
Obcy:Jutro.
Ty:Jutro co?:O
Obcy:Wszystko w końcu się wyjaśni,plotki itd.Chłopcy dokonali wywiadu któregoś dnia.
Ty:O czym?Powiedz mi.
Obcy:Powiem krótko, nazwany 'Larry stylinson wywiad'.Zauważyłaś,że wiele rzeczy się zmieniło, oni siedzą obok siebie w wywiadach, jest więcej larry moments na scenie (o to jej chodzi)
Ty:Tak.Wierzę w Larrego.Co to wszystko ma oznaczać?
Obcy:'Eleanor' kontrakt skończył się któregoś dnia i dlatego właśnie ona wyjechała z Ameryki po tylko jednym dniu, i dlatego Louis był taki szczęśliwy.Pracuję dla Syco nie Modest! ale jeśli ktokolwiek dowie się o tych rzeczach,które tu napisałem stracę moją pracę,a więc muszę zachować moją anonimowość wtedy się nie dowiedzą o tym.
Ty:Okay.Ale dlaczego mówisz to ludziom?Tylko odpowiedz mi na to?
Obcy:Ponieważ sam osobiście jestem gejem i musiałem to ukrywać przez jakiś czas i mieć dziewczynę ,której nie chciałem, i widzę jacy chłopcy nieszczęśliwi aktualnie są,nie tylko Harry i Louis wtedy zrozumiesz.
Ty:Chciałabym zrozumieć.Kocham larrego.Na zawsze.Lou,nie wygląda jakby był sobą,on nie jest sobą.Harry.Czy ta piosenka 'Don't let me go' jest właśnie o tym (larrym)?
Obcy:Tak,Louis chciał zakończyć ten związek z Harrym jakiś czas temu więc dlatego Harry napisał piosenkę Demo do Take me home album,ale ponieważ ta piosenka była (?) nie została dodana do albumu.
Ty:O mój boże.Dlaczego on chciał go opuścić?Dlaczego?Wiem,że to musiało ich boleć jak cholera.
Obcy:Wiem i to absolutnie zabiło Louisa myśląc o tym,ale on nie mógł dłużej tego ukrywać więc dlatego chciał to zakończyć, ponieważ chciał najlepiej.
Ty:I wtedy co?Być nieszczęśliwym z Eleanor.Żadnej miłości?Czuję,że piosenka 'Give me love' jest dla nich. Ale dlaczego,dlaczego oni chceli to zrobić?Oni mogą się wyjawić.Zamierzają?
Obcy:Jutro,oni się wyjawią w wywiadzie innego dnia,ale wywiad nie będzie opublikowany jutro.
Ty:Jesteś pewny?
Obcy:150%
Ty:W końcu.Dzięki ci Boże.Co z Management?Nieszczęśliwy?Hey,więc.Nie chcę cię dłużej przytrzymywać. Miło było z tobą rozmawiać.Jestem Taylor. Dziękuję za wszystko.
Obcy:To był pomysł Management'u.
Ty:Co?!
Ty: :O A co z tym,że Harry follownął Eleanor na twitterze?
Obcy:To był Management.Oni chcieli potwierdzić to i podziękować Eleanor (za bycie brodą)
Ty:Jutro? Wszystko to. Bullshit. Da się (?) .Głupi. Debile.
Obcy:Tak,wy zasługujecie na to. Wy czekaliście długo na wyjawienie prawdy.
Ty:Oni zasługują.Wiele przechodzimy przez to. Ja zostałam w tym fandomie dla nich. Nigdy tak bardzo w coś nie wierzyłam jak w nich. Zamierzam zawsze ich popierać.
Ty:Oni mnie uszczęsliwiają. I dziękuję im & tobie.
Obcy:Nie ma problemu. Tylko miej oko na twittera i stronę. Również, jeśli wejdziesz na stronę, po prawej po środku widać Syco Music, gdzie zazwyczaj widniał napis Modest!. Więc, to będzie wyjawione wkrótce,ale nie mogę ci nic więcejna ten temat powiedzieć.
Obcy:Masz twittera? Mógłbym się sfollować i powiedzieć Ci jeśli coś się zmieni jutro.
Ty:W porządku.Ale jaka strona? Tak,mam twittera.Link lub nazwa?
Obcy:Oficjalna strona onedirectionmusic.com zjedź na dół.Podaj link i cię od razu sfollowuje.
Ty: (podaje link)
Obcy:Czy może dodać tweeta jakiegoś?Wtedy będę pewny,że mam dobry link.
Ty:'Jutro jest ten dzień!Jutro ♥ Na zawsze'
Obcy:Tweetnij to, pozwól wszystkim dowiedzieć się o tym szczególnie updates accounts, ponieważ wszyscy followują je a to by pomogło :)
Ty:Tweetnąć/Tweetniesz to? (tutaj nie wiem)
Obcy:Cześć.
Ty:Co?Kłamałeś? o.O Po prostu bądź szczery.
Ty:Okay więc.
Z GÓRY PRZEPRASZAM ZA WSZELKIE BŁĘDY.TO TYLKO TŁUMACZENIE.LICZĘ NA WYROZUMIAŁOŚĆ, DUŻO CZASU MI TO ZAJĘŁO.PRZYPOMINAM,ŻE MOŻE TO BYĆ TYLKO PLOTKA.

A więc. Nie wiem, co myśleć. Login Modest! faktycznie zniknęło z oficjalnej strony 1D i mam jeden wielki chaos w głowie. W wywiadzie wyemitowanym dzisiaj nie było nic o Elounor i Larry'm.


Ok to tyle ;D Powyżej ten tekst to ze strony Larry Stylinson Poland. Nie ma w nim mojego tłumaczenia, ani żadych domysłów  ;D


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz