niedziela, 24 marca 2013

.....

Ostatni burzliwy tweet Louisa (https://twitter.com/Louis_Tomlinson/status/315830535123513344)

 odnosi się do artykułu gazety The Mirror gdzie został przeprowadzony wywiad z jego biologicznym ojcem Troyem Austinem. Artykuł ujawnia wiele prywatnych szczegółów z życia Louisa i jego relacji z ojcem i przyrodnią siostrą. Zapewne stąd ten gniew Louisa.

Artykuł ten został przetłumaczony i znajduje się poniżej Jednakże żaden czytelnik nie może mieć pewności ile słów wyszło z ust Troy'a, a ile dodała gazeta.

Nie wiemy czy wszyscy z was wiedzą, że Lou i jego tata - Troy Austin - nie mają ze sobą żadnego kontaktu, Louis nie ma nawet po nim nazwiska. Tomlinson nie ma też kontaktu z nową rodziną swojego biologicznego ojca. Troy udzielił wywiadu o swoim synie. Dowiedzieliśmy się z niego, że Lou ostatnim razem kontaktował/widział się z nim ponad dwa lata temu, gdy ogłosił mu, że udaje się na przesłuchania do XFactor. Georgia (córka Troya, przyrodnia siostra Tommo) ma 14 lat i swojego brata widziała tylko trzy razy w życiu. Jest wielką fanką One Direction. Austin wraz z córką w środę udali się, po raz pierwszy, na koncert chłopców, płakali, gdy zobaczyli Louisa na scenie.
Słowa biologicznego ojca po koncercie syna i jego przyjaciół:
"Widząc Louisa na tej scenie było niesamowitym uczuciem. Jest on w największym zespole, a ja jestem najbardziej dumnym tatą na świecie. Mam nadzieję, że on o tym wie!"
Goergia i Troy nie mogli oderwać wzroku od Lou. Austin myślał, że jego córka straci głos, tak bardzo krzyczała. Austin i Goergia chcieli wejść za kulisy, lecz ekipa chłopców powiedziała, że jest to niemożliwe, gdyż chłopcy się śpieszą. Troy wyznał: "Szkoda. Mieliśmy nadzieję udać się za kulisy, aby zobaczyć go i powiedzieć mu jak wspaniały on był. Ale wiemy też, że on i chłopcy są bardzo zajęci." Goergia była smutna, chciała zobaczyć swojego brata.
"Nie byłem obecny przez większość jego życia, więc rozumiem, że nie jestem jednym z jego głównych priorytetów!" - powiedział Troy.
"Louis wiedział, że jesteśmy w tłumie (na koncercie). Teraz chciałbym mu powiedzieć co to dla mnie znaczy, zobaczyć go tam." - mówi Troy. - "Ja i jego mama (Jay) rozstaliśmy się, gdy on był malutki i to nie była niczyja wina. Wiem, że to dla niego trudne. Widząc co zrobił ze swoim życiem mnie uszczęśliwia! Zdaje sobie sprawę, że ludzie pomyślą sobie, że zainteresowałem się nim i jego życiem ponownie, bo jest bogaty i sławny, ale to nie o to w tym chodzi. Jestem jego ojcem, jesteśmy ciałem i krwią i nic tego nie może zmienić. Jestem z niego tak dumny, że mogę wybuchnąć!" - mówi Troy. - "Oczywiście, że chciałbym go znów zobaczyć i mieć z nim właściwą więź. Który ojciec by nie chciał? Ale to dla niego. Chce, aby wiedział, że uważam go za fantastycznego człowieka, chce aby wiedzał, że Georgia jest jego największą fanką!" - powiedział Austin.
Okazało się również, że Georgia dostała masę hejtów, skierowanych do niej od wściekłych fanów One Direction, którzy uważają, że dziewczyna i jej ojciec zainteresowali się nim, bo jest w zespole. Ona jest nastolatką, a jej brat śpiewa w jej ulubionym bandzie! Ona, tak jak jej ojciec, chce być częścią jego życia. "Ona krzyczy i płacze jak wszystkie dziewczyny w środę. Smutne jest to, że nikt, kto koło nas siedział nie wiedział, że ona jest jego siostrą. Wszystko czego ona chce to być dla niego dobrą siostrą." - Troy.
Kiedy Goergia spotkała pierwszy raz swojego brata miała siedem lat, a on 14. Jay i Lou udali się do Doncaster, gdzie mieszkali z ojczymem Louisa - Markiem Tomlinsonem - przez dziewięć lat.
(To właśnie Marka Louis uznał za swojego ojca, ma po nim nazwisko, to on go wychowywał. Niestety małżeństwo Marka i Jay rozpadło się, co Lou potwierdził w filmie dokumentalnym One Direction "One Year In The Making". Z tego małżeństwa narodziły się cztery dziewczyny: Charlotte (Lottie), Felicite (Fizzy) i bliźniaczki: Daisy i Phoebe. To również przyrodnie siostry Lou, ale to z nimi ma prawdziwą rodzinną więź. Teraz Jay ma nowego narzeczonego Dana!).

Troy mówi: "Nie widziałem go cały czas, ale rozmawialiśmy przez telefon. Kiedy przeniósł się do Bournemouth, utrzymanie kontaktu było trudniejsze. Niełatwo się do tego przyznać ale nasz kontakt rozszedł się. Może powinienem włożyć więcej wysiłku w pozostanie w kontakcie z synem ale myślę, że życie nie zawsze daje nam to co chcemy."
Kiedy Lou poznał Goergie dla rodziny był to wzruszający moment. Ona i on wiedzieli, że są przyrodnim rodzeństwem, jednak i tak byli nieśmiali. Louis był już świadomym nastolatkiem, wiedział co się dzieje, więc było trochę niezręcznie.
Mimo życia w tym samym mieście Lou i jego tata nadal nie utrzymywali kontaktu. Troy powiedział: "Chciałbym być na bieżącą z tym co robi, z jego mamą i dziadkiem, ale wszyscy mieli nowe życie."
Ponad dwa lata temu Lou udał się na do XFactora i tak powtało One Direction.
"Kilka dni wcześniej jego mama zadzwoniła do mnie i powiedziała, że Lou chce się ze mną zobaczyć. Był taki dorosły. Ostatnim razem, gdy go widziałem, był chłopcem. Teraz był przystojnym młodym człowiekiem. Jego maniery były bez zarzutu. Byłem oczarowany. Powiedziałem Jay, że mam do niej uznanie. Lou wyjaśnił mi, że bierze udział w dalszych przesłuchaniach do XFactor, że został umieszczony w grupie przez Simona Cowella. On powiedział, że nie chce, abym dowiedział się o tym z telewizji."
"Wiedziałem, że gdy chodził do szkoły to grał w zespole i występował. Myślę, że on to ma po Nan, jego prababci, która zmarła w 2001 roku w wieku 86 lat. W swoim pubie śpiewała do końca. Była urodzoną artystką." Troy podczas XFactor chciał kontaktować się z synem, ale jego mama (Jay) i producenci chronili Lou przed tym, a jego numer telefonu został zmieniony. "Byłem zmuszony oglądać to z daleka. Kiedy show zakończyło się, a zespół wystartował, to było niewiarygodne. Za każdym razem gdy otwierałem gazetę lub włączałem telewizję, oni tam byli. Powiedziałem kilku osobom, że jestem ojcem Louisa ale przeważnie trzymałem to dla siebie. Nie chciałem wygladac jakbym skakał za modą!" - mówi nam ojciec Lou.
"Georgia wiedziała o zespole od samego początku. Poszła na X Factor Live Tour ze swoją ciotką. Lou wiedział, że tam jest w pierwszym rzędzie. Wyróżnił ją, wyciągnął do niej rękę i dotknął jej dłoni na sekundę lub dwie. To sprawiło, że była szczęśliwa."

Teraz Troy prowadzi mały hotel ze swoim bratem Deanem. Na ścianach hotelu wiszą zdjęcia Louisa i reszty One Direction. Na koniec wywiadu Troy powiedział, że kocha swojego syna nad życie i że ma nadzieję, że Louis o tym wie.

Mirror, to dla nich Troy Austin udzielił tego wywiadu, pod jego wypowiedziami napisali, że darowizna z tej rozmowy, została przekazana przez ojca Lou na fundację: Bluebell Wood (fundacja dzieci chorych na raka), którą wspiera Lou...



Link do wywiadu: http://www.mirror.co.uk/3am/celebrity-news/louis-tomlinson-one-direction-stars-1781419

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz