niedziela, 3 marca 2013

Cardiff - wczoraj


Zdjęcie: Louis dziś z fanką
Zdjęcie: Niall dziś z fanką
Zdjęcie: Louis i Niall dziś z fankami
Zdjęcie: Chłopcy dziś na scenie
Zdjęcie: Zdjęcie  z IG One Direction
Zdjęcie: Nialler? : D
Zdjęcie: z IG 1D
Zdjęcie: David ( inżynier dźwięku) karze nam zgadywać do kogo należą te nogi? : D
Zdjęcie: Liam dziś z fanką
I Niall tańczący Gangnam Style 2.03.13

+‎#PODOBNO
Taylor Swift miała ostatnio promocje swojej nowej płyty "Red" na której wspomniała, że "W tamtym roku chodziłam z Harrym Stylesem. Dobrze, że ten związek się szybko zakończył bo Harry zachowywał się jak dziecko! "
Jeżeli to prawda to przysięgam jade na nią z czołgiem i nikt nawet Swiftki czy jak im tam mi NIE PRZESZKODZĄ ! Mam jej serdecznie dosyć ! Ona nie wie, że tylko sama sie upokaża! W Bravo pisze, że nosi wkładki do stanika i to ŚWIĘTA PRAWDA ! W nowym teledysku będzie ubrana jak Harry ! Zielona czapka, biała koszula i ciemne jensowe rurki ! To co ona robi przekracza wszelkie granice ! I ja mówie swoje ... ONA NIE TYLKO PISZE PIOSENKI O BYŁYCH ALE UBIERA SIE JAK ONI! W jakimś tam wywiadzie miesuąc temu powiedziała, że Harry całuje jak ślimak ! On jej nie całował przynajmniej z tego co wiem to ona pocałowała go w sylwestra. Ja sądze, że ten związek był ustawiony ! AMEN hejtujcie mnie prosze... ale ja swojego zdania nie zmienie !

1 komentarz:

  1. Też mam to brawo:P to chyba to z mega posterem z One DirectionXDale mniejsza o to.Rzeczywiście Swift zachowuje się niedojrzale,jak chce wygadać się na temat chłopaka to niech nie robi tego publicznie,ale z przyjaciółką czu cuś...

    OdpowiedzUsuń