czwartek, 14 marca 2013

Wczoraj


Wczoraj odbył się koncert w dublinie
*Na show przyszli rodzice i przyjaciele Nialla
*Louis na koncercie powiedział: "Zraniłem się w kolano. Potrzebuje waszego współczucia dla mnie, kochajcie mnie!".
*Na scenę ktoś prawdopodobnie wrzucił falgę Irlandii
*Chłopcy wysyłali buziaki
Niall podczas piosenek 'Little Things', 'Over Again' i 'Summer Love' Popłakał się
gdy Niall śpiewał, Liam do niego podszedł i zaczął mu targać włosy.
Harold trzymał w ustach flagę irlandii
. Podczas piosenek: 'One Thing' i 'Moments' fani praktycznie zaśpiewali wszystkie partie Liama!
Podczas twitterowych pytań, padło: "Przyjechałam tu z Texasu! Pokażcie mi swoje najlepsze kowbojskie ruchy!" ...
Chłopców rozpierała energia. Niallera w szczególności
Harry chciał zapowiedzieć piosenkę, ale fani śpiewali 'Ole Ole Ole" dla Nialla tak głośno, że Styles musiał ich uciszać,
Harold podczas swojego monologu powiedział:
"Kto jest irlandczykiem? Kto jest dumny z bycia irlandczykiem? Kto jest dumny z tego małego gościa z Mullingar?!"
Podczas piosenki 'Kiss You' Niall, Liam i Lou udawali, że serfują, a Malik udawał, że pływa. Liam biegał dookoła i łapał garściami confetti Rzucał je w Niallera, który właśnie mówił do tłumu, do tego dołączyła się reszta 1d

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz