sobota, 11 maja 2013

Dziś - Berlin

-https://vine.co/v/b0et1HHKmXV
Lou Teasdale wstawiła krótki filmik z dzisiejszej wycieczki po Berlinie

-Ciekawe co autor zdjęcia, Harry Styles, miał na myśli dodając to zdjęcie z napisem "Hiiiiiii"...
Zdjęcie: Ciekawe co autor zdjęcia, Harry Styles, miał na myśli dodając to zdjęcie z napisem "Hiiiiiii"...



Niall dodał zdjęcie na IG z podpisem:

"Przyjechałem do Berlina i zobaczyłem tę ścianę! Niesamowita rzecz"
Zdjęcie: Niall dodał zdjęcie na IG z podpisem:

"Przyjechałem do Berlina i zobaczyłem tę ścianę! Niesamowita rzecz"

-Harry wstawił na TT filmik zza kulis:
https://vine.co/v/b0MYjgFgrrn
I filmik z tańczącym Niallem
https://vine.co/v/b0MYIrKiIPe


-Chłopcy są już na arenie, Liam wyjrzał dziś zza bramy i pomachał fanom .
Zdjęcie: Chłopcy są już na arenie, Liam wyjrzał dziś zza bramy i pomachał fanom .

-Niall na twitterze:
"Berlin ! Co tu się dzieje! Właśnie widziałem arenę, szaleństwo! Zróbmy tak, aby później było tam głośno!"

-Niall dodał wczoraj to zdjęcia na twittera. Horan, od Twinings Tea UK, dostał herbaty cytrynowe i imbirowe, napisał również, że podoba mu się ich opakowanie.



-Louis uważa, że byłoby niesamowicie, gdyby Manchester United podpisał kontrakt z Ronaldo!


+Sklep 1D World zostanie otwarty w Madrycie (Hiszpania) 18 maja, dziś miał swoje otwarcie w Oslo (Norwegia)
Jak to jest ze sklepami 1D World?
Zapoczątkowały się w Ameryce, dopiero jakiś czas temu przeniesiono je do Europy, sklepy te są otwierane na jakiś okres czasu, parę tygodni. .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz