piątek, 16 sierpnia 2013

Liam na tt

Liam na Twitterze:

"Nie bardzo jestem pewien co się teraz dzieje, ale mam tyko nadzieję, że wszystko z wami ok xxx"

Fanka: Oglądałeś dokument?
Liam: Nope, byłem na zewnątrz, takie rzeczy to po prostu naginanie prawdy x

"Słyszałem jakieś straszne rzeczy... Naprawdę mam nadzieję, że nie są prawdziwe"

"Ok, Wy wszyscy, kochamy was i wiemy jak oddani jesteście i szczerze nie możemy uwierzyć w to, że spędzacie tyle czasu z nami. Nie powinniśmy przejmować się tym co mówi każdy dokument, one są udramatyzowane dla rozrywki i i pełne bzdur. Wszyscy wiemy jak ciężko dla nas pracujecie i widzimy to codziennie na naszych koncertach. Niech wszyscy zrobią krok w tył i pomyślą o tym ile my/wy osiągnęliśmy. Powinniście być dumni"

Fanka: Jesteś bardzo miły, Bóg spędził nad Tobą trochę więcej czasu.
Liam: Dzięki, to jedna z najmilszych rzeczy jaką ktoś kiedykolwiek do mnie powiedział.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz