piątek, 16 sierpnia 2013

Teen Vogue

Artykuł na stronie Teen Vogue, na temat tatuaży 1D:

Masz atrament? Zayn, Harry, Liam i Louis mają! Podczas wywiadu z chłopcami za kulisami w Miami pokazali mi je. Nie mają żadnego problemu z pokazywaniem swoich tatuaży - to filiżanka herbaty lub inspirowany komiksem "ZAP!". Niall jest jedynym członkiem zespołu bez tatuażu.

"Niall przechodzi przez etapy" wyjaśnia Louis "Czasem mówi "oh tak! mogę zrobić jeden!" a potem mówi "nie wiem". Byłbym zaskoczony gdyby zrobił."

"Wszystkie mają swoje znaczenie, każdy coś reprezentuje" - Zayn

"Niektóre z nich po prostu lubię" - Harry "Jest parę które coś dla mnie znaczą. Spotykamy mnóstwo fajnych ludzi i oni mówią rzeczy które kują. Parę tatuaży po prostu przypominają mi o przyjaciołach których pozyskałem, mogą to być przyjaciele na całe życie lub ci których mam od zeszłych 4 lat. Miło jest mieć ludzi którzy wpływają na Ciebie w różnych decyzjach"

"Szczerze, nie wiele z nich ma rzeczywiście jakieś znaczenie" - Louis o swoich tatuażach "Po prostu patrzę na nie. Zacząłem z głupim człowieczkiem. Lubię skateboarding, więc dlatego mam ten. "Oops" ponieważ nie lubię tej linii tutaj, powiedziałem sobie "Oops! Kocham herbatę, a tu jest kompas który wskazuje dom"

"Sam narysowałem większość moich tatuaży" - Zayn "Lub pracowałem z tatuażystą i narysowałem z nim. Fajnie było złączyć je razem. Jestem trochę maniakiem jeśli chodzi o komiksy. Zawsze trochę fascynowałem się kreskówkami"

"Jeśli masz już tatuaż, dlaczego nie zrobić sobie kolejnego?" - Harry "Szczególnie jeśli jest to mała rzecz przypominająca ci o kimś".


Oryginał : http://www.teenvogue.com/entertainment/music/2013-08/one-direction-tattoos

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz