wtorek, 11 grudnia 2012

Akcja - książka

Hmmm… No więc wpadłam na pomysł, by zrobić książkę od Polskich Fanek dla One Direction.
Znalazły by się tam:
- Listy i tweety od fanek ♥
- Nasze zdjęcia ♥
- Screeny różnych naszych akcji ♥
- Nasze rysunki ♥
- Lista Polish Directioners ♥
- Wiele innych rzeczy, na które tylko wpadniemy ♥
Wiem, zaraz polecą hejty „Ale jak niby im to dasz? Ta, bo ci uwierzę…” Nie chcecie, to nie wierzcie, ale oni dost
aną to osobiście. Moja przyjaciółka wręczy im to osobiście po koncercie w kwietniu, na którym będę też ja. Jednak tylko ona ma bilet VIP ;<
Wiem, do kwietnia jest jeszcze dużo czasu, ale wole zacząć przygotowywać to już teraz. Jeszcze nie wiem, czy kupię taki duży zeszyt, czy może zrobię to w formie segregatora. Wszystko zależy od tego, ile będę miała tego wszystkiego :)
Niektóre rzeczy będą wydrukowane, inne napisane własnoręcznie przeze mnie… Żeby efekt był jeszcze fajniejszy.
To, co da się wydrukować, lub jakieś wasze listy i tweety do 1D możecie wysyłać na mojego prywatnego e-mail’a – suziedirectioner@gmail.com. Jeśli chcecie wysłać jakiś rysunek czy coś innego, waszego własnego, to piszcie w priv. po adres.
Być może zrobię twitcam’a, na którym opowiem wszystko dokładniej, a jak na razie w razie pytań piszcie w komentarzach na priv. strony lub jak chcecie podam wam mojego prywatnego facebook’a.
Błagam, udostępniajcie to gdzie się da, by jak najwięcej osób się o tym dowiedziało.
Czy nie fajnie byłoby, gdyby chłopcy zobaczyli ile mają tu fanek ? Ile dla nas znaczą ? Moim zdaniem taka książka to bardzo fajny pomysł, zobaczyli by wtedy dużo rzeczy, które do nich piszemy, nasze rysunki z nimi, ile nas jest na Twitterze, czy nawet jak wyglądają Polki ♥ /Suzie


NIE JEST TO MOJA AKCJA ! . JEST TO AKCJA PEWNEJ STRONY Z FACEBOOKA A MIANOWICIE : http://www.facebook.com/TylkoSzlachtaKochaOneDirection?fref=ts

Ale mam nadzieje ze sie dolaczycie

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz