poniedziałek, 17 grudnia 2012

Newsy

Harry napisał na Twitterze: 

Zostań w pie.....nych Stanach Zjednoczonych, dzi.ko, i przestań mnie śledzić. Pie.....łem cię raz, ale cię nie kocham. 

Według fanek 1D wulgarny wpis Harry'ego, który następnie został usunięty, miał być odpowiedzią na także niegrzeczne zachowanie Taylor Swift, która napisała:

Pie.....cie się, directionerki.

Krótko mówiąc, Harry stanął w obronie swoich fanek. Czy jednak musiał w tym celu tak brutalnie wyzywać swoją dziewczynę? 










Tu takie na nudee :
*Rozdajesz chłopakom cukierki*
Harry : Dziękuję
Liam : Dziękuję
Zayn : Dziękuję
Louis : Dziękuję
Niall : Kur** ! Czemu tylko po jednym ?








Harry kiedyś mówił na Lou ‘mój pedałek’.





H:"Louis jest gorszy niż moja mama, ciągle mnie caluje i bawi się moimi lokami" Louis"Założę się, że każda fanka chciałaby być teraz na moim miejscu". ♥





Pod koniec teledysku do KY Zayn całuje Hazze w policzek ! #POTWIERDZONE :)








H:"Na moje urodziny będę z rodziną" Louis:"Będziemy jak prawdziwy zespół, Harry będzie miał dużo alkoholu"




H:"Na trzecie urodziny dostałem rower" Louis:"Jakie to słodkie" H:"Było ciężko nauczyć się jeździć, ale jestem Harry Styles"

Harry, podejrzewano go o noszenie aparatu ortopedycznego, ale tak naprawdę nigdy go nie używał.

A TU ZDJECIE Z DZISIAJ :1D dzisiaj :) Fajna czapaka Haroldzie :)






Chłopcy napisali do nas :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz