wtorek, 18 grudnia 2012

U chłopców cicho więc .. :

-Jeśli musiał byś być dziewczyną to jakie by było twoje imie? Zayn:"Moje było by Zayna "

-Nasza pierwsza rozmowa była dziwna.Staliśmy w kółku,nikt nic nie mowił.Nagle Niall się odezwał,że powinniśmy się ubierać jak Lou-Harry

-Lubię modę...kiedy wracam myślami do x-factor'a i pomyślę jak się wtedy ubierałem to zaczynam się śmiać"-Harry

-.Liam pierwszy raz zakochał się w dziewczynie,która miała na imię Emily :)

-"Harry lubi kupować buty o większym rozmierze niż on ma...."-Louis

-Co jest twoją pasją? Niall:Jedzenie i muzyka. (jedzenie oczywiście na pierwszym miejscu :D)

- Hasło Harry'ego w jego telefonie to 2202..(o łał...z kąd ludzie biorą takie informacje....)

- Jaki jest Liam kiedy jest pijany?Zayn:Kiedy jest pijany to robi się z niego łobuz!Louis:Zgadzam się...:)

-Kiedy wszyscy są zestresowani,zawsze próbuję ich jakoś rozśmieszyć"-Louis

- Zayn pali około 8-9 papierosów dziennie!

- Niall o całowaniu Katy Perry " później nie myłem mojej twarzy przez tydzień!"

Zayn powiedział,że piosenka "Moves Like Jagger" przypomina mu o Harry'm :P

Niall powiedział,że 95 % czasu chłopaki spędzają razem :)

Perrie często wchodzi na konto Zayn'a na TT po to,żeby follownąć directionerki :

- Niall pomagał pisać piosenkę "summer love" z TAKE ME HOME

Nie ważne jak daleko byłbym od mojej dziewczyny...nigdy nie przestałbym jej rozśmieszać"-Lou

No a tu teraz zdjęcia z sesji dla magazynu YOU 
















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz