sobota, 12 stycznia 2013

Oh hahaha

No nasz Lou dziś troche potwetował xd;)

"Masywne happy birthday dla mojego brata @zaynmalik. Do zobaczenia za chwile! dużo miłości xx"

"Uczucie moich starych punkowych dni, podczas słuchania Green Day !"

"Jestem w takim niedojrzałym nastroju:) "

"Mentions nie działa na aplikacji mojego Iphone!"

"Wyobraźmy sobie, że KFC jest zdrowe i można jeść tyle, ile chcesz!"

"Chcę tylko powiedzieć: spóźnione gratulacje dla @niallofficial za zdanie egzaminu prawa jazdy!"

"Musimy dokonać naszej misji aby dowiedzieć się dlaczego Starbucks nie sprzedają kurczaka Santa Fe panini w UK ! "
Fanka: ZRÓB PETYCJE!
Louis: To dobry pomysł!

Do fanek (nie wszystkie)

F: Hah, jesteś jedynym który tweetnął mu happy bday dotychczas
L: Żeby być fair, jest wcześnie. Wątpię, żeby Zayn się już obudził.

F: Louis jesteś gotowy aby się dziś upić?
L: Nie piję...

*do jakiejś*
L: "Marchewki to gó*no"

F: Możesz spytać Liama o której zrobi follow spree?
L:Masz na myśli the real Liam Payne?

F: OMG ! wróciłeś!
L: z zemstą

F: lubisz Leonardo DiCaprio? świat musi znać odpowiedź.
L:On jest moim ulubionym aktorem !

Niall: U mnie w porządku! Mam katar! Czuję się naprawdę przeciążony ! Ale jest ok!
Louis: Jesteś królem dramatu

i najlepsze:

Louis: ohhhhh spójrzcie na mniee nazywam się Niall i mam wielkie złe kolanoo ohh
Niall: Niall: Oh spójrzcie na mnie. Jestem Louis i mam wielkie złe tatuaże!
Louis: hahahaha Bardzo śmieszne
Niall: hahah ! ohh Nie wiem gdzie idę ! Oh daj mi spojrzeć na mój kompas!
Louis: ahhh przenośnia, dobrze!. Spójrzcie na mnie Kocham supras i kamizelki. Ohhh Kocham kufle

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz