sobota, 5 stycznia 2013

Pamietnik Sary Meno

                     
                                Drogi Pamietniczku
5.01.2013Dzisiaj pulubilam 1D czyli One Direction .Sa bardzo fajni i smieszni.Najbardzij wpadl mi w oko
Niall Horan .Ma poczucie humoru , jest zawsze usmiechniety i taki slodki .Nie idzie mu sie oprzec.Normalnie najwiekszy slodziak ktorego widzialam .Dobra w zespole jest takze Liam.Louis,Zayn,Harry.Niall uwielbia bardzo duzzo jesc tak jak ja jakby moja bratnia dusza.
6.01.2013Aaaaaaa dzisiaj widzialam 1D i Nialla mam z nim zdjecie i mowil zebym weszla dzisiaj na twittera .
Bede pisac z Niallem.Moze cos miedzy nami zajdzie ale nie sadze on ma dziewczyne na zawolanie jak chce.Te jego piekne oczy .Ooooooo
7.01.2013
Okazalo sie ze Niall zaprosil mnie do jego domu.Moze to randka? Nie wiem , ale sie dowiem!Jak ja go kocham.Mama znowu mi dzisiaj mowila zebym sobie nie wmawiala ze to jest moj przyszly maz.Ale dzisaj w szkole mialam sprawdzian z Angielskie napisalam cala strone o 1D i dostalam 1 jak mama sie dowie to nie bede mogla pisac z Niallem .
8.01.2013
To dzisiaj ten dzien.Spotkanie z Niallem .Nie wiem co ubrac???Moze sukienke ,dzinsy???
Wezme torebke i telefon.
8.01.2013 Pozniej
Aaaa !! Niall powidzial mi ze mam piekne oczy .I dal mi swoj numer telefonu.I mowil ze ladnie wyglam .Czy to podryw ??Chyba takkk !!... YEAHH!!!Jutro kolejne spotkanie w Nandos z Niallem musi mi cos powiedziec waznego jestem ciekawa co ale okaze sie jutro.
9.01.2013Wrocilam do domu z powiecmy randki.I bylo super aaaa .Niall mnie odprowadzil .Dobra zaczne od poczatku .Najpierw poszlam i on juz na mnie czekal z kwiatami i z czekoladkami oo jakie slodkie wreczyl mi to i poszlismy do Nandos.Usiedlismy i zamowilismy jedzenie .Niall zaczal sie pytac czym sie interesuje ja odpowiedzialam ze muzyka i graniem na gitarze i lubie duzo jesc .On zet to lubi powiedzial ze duzo nas razem laczy aaaaa!!I wspomnial jeszcze ze jakby los kazal nam sie spotkac!!! Pozniej jak juz odprowadzil mnie do domu pocalowal mnie w policzek i szybko powiedzial I LOVE YOU i pobiegl .Pozniej zauwazylam go na laptopie .Tu jest moja rozmowa:

Niall Horan:
Hay
Sara Meno:
Hay
Sara Meno:
Ty mie naprawde kochasz
Niall ???
Niall Horan:
Smakowalo ci jeszenie w
Nandos??
Sara Meno:
Niall napisz
Niall Horan;
Spotkajmy sie teraz w parku na lawce
Ok?
Sara Meno:
Okey

I to byla nasza rozmowa.Gdy juz przyszlam do parku Niall mi wyznal milosc ze nie widzial
jeszcze takiej dziewczyny jak ja .I ze na mnie nie zasluguje bo jestem za wyjazkowa .A ja na to ze nie ze on jest za wyjatkowy.Potem byl pierwszy dlug pocalunek .
20.07.2013
Po dlugi miesiacach spedzonym z Niallem .Postanowilismy sie wyprowadzic od rodzicow i kupic sobie wlasnny domek a ze wylam juz pelnoletnia to moglam.Domek znalezlismy od razu z basenem i 3 lazienkami.Niall byl szczesliwy.Kazdy mial osobno pokoj.Ale narazie.
2.09.2013Po 2 miesiacach Niall przygotowal dla mnie kolacje przy swiecach w spaghetti byl pierscianek zareczynowy a spaghetti mielismy razem .Pociagnelismy spaghetti i trafilo nam sie wspolny i jeszcze na ktorym byl pierscionek Niall sie spytaj cz sie z nim zarecze .A ja odpowiedzilam ze TAKKKKK!!!!!!Niall byl szczesliwy bo od tego dnia moglismy miec wspolny salon.
8.12.2014My juz po slubie i mamy chlopca i dziewczynke .Chlopiec nazywa sie Adriano ,a dziewczynka Alice.Radzimy sobie bardzo dobrze.Nasi rodzice nas odwiedzaja.
                                       
                                                                            PAULINA



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz